8 d’oct. 2014

Traducció: Entrevista a Borgeous

Aquesta entrevista li va fer la web Turnupthebass.net just abans d'actuar al festival TomorrowWorld.

Avui punxes a TomorowWorld. Tens alguna cosa especial preparada per aquest set?
Punxaré cançons noves: Break the House (Amb Tony Junior), una canó amb Lights que estreno avui i que sortirà l'any que ve. I una altra cançó anomenada the Don't Know Us que ja va punxar Martin Garrix al seu porgrama de la BBC Radio 1. La vocalista és Julia Michaels, la mateixa que a Invincible i Wild Fire.
A més també estrenaré alguna remescla.

Estas nervios abans d'actuar?
No, no em poso nerviós. Penso que amb l'adrenalina no et pots posar nerviós. Més aviat és com passar a mode On.

Tens algun ritual per abans de les actuacions?
No, però m'agrada estar en silenci 5 o 10 minuts abans de començar.

Com creus que serà l'EDM en 5 anys?
Penso que evolucionarà en moltes coses diferents, saps?
Tens el món de la música electrònica, el del Pop, el de Hip-Hop, el Country, el Rap i la música electrònica i tot es barrejarà en un sol gènere en algun moment. Tots els gèneres milloren algun altre d'alguna manera.
Crec que la música Electrònica es tornarà més mainstream, però mentre la gent tingui ganes de ballar n'hi haurà.

Que en penses de l'èxit de l'estil d'Oliver Heldens?
Vaig estar amb l'Oliver a Beyond Wonderland, vam actuar al mateix escenari. Ell és una persona fantàstica i amb molt talent. M'agrada el seu so,
He fet un tema d'aquest estil amb Sean Frick i Dlaney Jane i definitivament: M'encanta aquest estil.
Està molt bé veure que algú innova quant practicament tothom fa la mateixa merda*
*Literalment diu aixó.

Sobre que penses que la gent hauria de callar?
Estic cansat dels comentaris de la gent que diu Tsunami 2.0. Faig coses com Invincible i Wild Fire i elles estan dient que és el mateix que Tsunami, Per mi és una bogeria.
Em molesta, però són els que es creuen els guerres del teclat.

Si penses en els teus fans i aquest tipus de gent, són un percentatge petit.
Si. Molt petit.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada