10 d’oct. 2014

Entrevista a Traducció: Bruno Mars

Bruno Mars 2014El mitjà That's ha entrevistat Bruno Mars, un dels nostres artistes preferits, del que fa massa temps del que no en teniem notícies.

El Hawaiià ha dit: Vull composar cada cop cançons millors, fer millors actuacions, millors videoclips. Vull que el meu tercer àlbum sigui millor que el primer i el segon. No em sento i dic "Va, vaig a composar una cançó". La inspiració sempre m'agafa per sorpresa: en un avió, just abans d'anar a dormir, una idea em passa pel cap i intento fer-ne una bona lletra el dia següent. Fins is tot puc arribar a tardar un any. No es pot forçar la creativitat,"

Després Bruno Mars ha estat preguntat sobre amb quins productors treballa en el nou àlbum. Són Mark Ronson i Jeff Bhasker. Jeff i Mark són bons amics meus, però alhora els meus productors favorits d'avui dia. Sempre estem pensant en el proper esglaó del que podriem fer junts.


A més el cantant també va confirmar un nou senzill aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada