4 d’oct. 2014

Afrojack entrevistat per Beatport

Aprofitant que Afrojack ha estat l'encarregat de triar la música que s'ha regalat aquesta setmana a Beatport, ha concedit una entrevista a la web, on parla dels temes que ha regalat, els canvis de l'escena EDM en els darrers 10 anys i el seus plans de futur.

 Quina és la història darrera dels 5 temes que regales al #BeatportDecade? Per què són especials?
En aquests anys he produït un munt de temes, i quan Beatport em va demanar que n'escollís 5 va ser difícil. els que he seleccionat han estat moments importants en la meva carrera i a part, els que més m'han agradat.

Quin tema/ Artista/ Club va fer que et decantessis per la música electrònica?
Quan tenia 16 anys i vaig anar a Now & Wow amb els meus amics. Des d'aquell moment estic enganxat a la música electrònica.

Quin és el millor record dels darrers deu anys per tu?
N'hi ha un munt, però interpretar Catch Tomorrow al costat d'Sting al programa Good Morning America és un dels millors.

Quin creus que és el canvi més gran de l'escena en els darrers deu anys?
Passar de les discoteques a omplir estadis.

Que creus que passarà en els propers 10 anys?
Personalment crec que el tipus d'EDM que és com el Fast Food desapareixerà i en el seu lloc hi haurà una varietat més gran de música. Per una banda més Deep i melòdica, però per l'altra contundent.

Quins DJ's t'agraden més?
Calvin Harris Avicii i David Guetta són una gran inspiració, però Laidback Luke i Benny Rodriguez sempre han estat un model a seguir. Com si fossin els meus professors.

Si haguessis de nominar un artista jove qui seria?
D-Wayne. Som molt amics i és part de la meva discogràfica Wall Recordings.

Si haguessis de ser recordat per alguna cosa, que voldries que fos?
Per haver fet que la gent s'ho passés bé i ballés. Al cap i ala fi això és per al que serveix la música electrònica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada