El DJ/productor francojaponès Vantage col·labora amb Benjamin Ingrosso en seu nou senzill I Found You. És una fusió de funk i música electrònica que recorda moltíssim a Daft Punk, especificament el deu seu segon àlbum del 2001 Discovery. La veu del cantant suec està bastant distorsionda i queda una mica en segon pla, però si no hi fos I Found You es faria bastant repetitiva. Em sembla una proposta fantàsticai la millor novetat del dia (i ja veieu que aquest cop tenia competència).
You Are My High és la nova proposta de DJ Snake, que sampleja la cançó del mateix nom de The Gap Band. Al llarg de la cançó es van succeïnt seccions de sons diferents com el house clàssic, el trap o el G-House, i la veritat és que trobo que tants canvis de ritmes no acaben de funcionar. Potser hauria valgut més la pena que You Are My High se centrés en només un d'aquests estils, perquè tenia molt potencial i DJ Snake és un gran productor de música electrònica, però ha volgut fer tantes coses en una sola cançó que no n'acaba de fer cap del tot bé.
Sembla que Skrillex li ha trobat el gust a treballar amb artistes del panorama urbà llatinoamericà: si a principis de mes l'estatunidenc col·laborava a In Da Getto de J Blavin, avui ha estrenat la seva col·laboració amb Jhay Cortez, anomenada En Mi Cuarto. Tenia moltes expectatives per la col·laboració d'aquests dos artistes, i la veritat és que En Mi Cuarto, malgrat no estar gens malament, no les ha acabat de satisfer. És una pista amb un so house bastant suau i relaxat, pràcticament oposat al d'In Da Getto. A nivell vocal, no és la millor cançó de Jhay Cortez però, a més, em fa la sensació que han distorsionat la seva veu (suposo que amb la finalitat que soni diferent que quan fa reggaeton o trap), i això em tira una mica enrere. Però ja us dic, més enllà d'això, és una proposta més que correcta. Tot apunta a que En Mi Cuarto és un altra de les cançons que formaran part de l'esperat segon àlbum de Jhay Cortez Timelezz, que a hores d'ara encara no té data de llançament anunciada. Això sí, el fet que dels 4 senzills que ha avançat del disc cap sigui un reggaeton estàndard promet bastant.
Where Are You Now és el títol de la col·laboració que Lost Frequencies i Calum Scott han presentat fa unes hores. Com és habitual en la música d'aquest productor/DJ belga, Where Are You Now combina sons orgànics i electrònics. Trobo a faltar una mica de contundència en el drop però en general està bastant bé, i la producció durant les estrofes em sembla particularment encertada.
Sam Feldt estrena avui un nou senzill anomenat The Riddle, que malgrat el títol no té res a veure amb el clàssic de Gigi d'Agostino samplejat per infinitat de productors de música dance. The Riddle, que compta amb la veu del duo Lateshift, és una proposta tropical house midtempo que sembla un llançament de Kygo del 2017, tant pel que fa als greus del drop, acompanyats d'acords de piano, com per la manera en què talla i distorsiona la veu.
Tot i que Topic va remesclar un dels senzills més recents de Clean Bandit, Tick Tock, el DJ/productor alemany i el trio britànic encara no havien treballat mai junts en una producció original fins avui. La seva producció conjunta s'anoemant Drive, i compta amb la veu del britànic Wes Nelson. És una pista house amb un so bastant suau, on clarament s'hi combinen elements característics de la seva música: d'una banda tenim els greus típics de la música de Topic i de l'altra tenim la combinació d'instruments de corda fregada amb sons electrònic habitual en les cançons de Clean Bandit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada