12 d’ag. 2022

Novetats pop 12/8

Ozuna amb Tokischa, Nicki Minaj i Figa Flawas amb Julieta i The Tyets han estrenat nova música aquesta setmana.

Nicki Minaj estrena avui el seu esperat nou senzill Super Freaky Girl, una cançó que sampleja Superfreak de Rick James i que la rapera va avançar a les xarxes socials el mes passat. És una proposta desenfadada, cosa que fa bastant temps que no veiem en la seva música, i amb una lletra explícita que fa impossible no pensar en Anaconda. Però encara que objectivament Super Freaky Girl segueixi la mateixa fórmula que Anacona, fins i tot en el sample, és una cançó prou diferent per no fer-se més del mateix. Per no dir que em sembla bastant millor i és que, tot i que és un llançament amb unes pretensions artístiques bastant limitades, em sembla el millor senzill de Nicki Minaj dels últims anys. Sobretot em sembla molt millor que Do We Have A Problem, la col·laboració amb Lil Baby que va estrenar el passat mes de febrer i que era una cançó de trap genèrica que qualsevol artista podria haver fet. Encara no sabem del cert si és el primer senzill oficial del seu cinquè àlbum, però crec que és el primer llançament de l'autora de The Pinkprint que em deixa amb ganes de més en molt de temps. 



Ozuna i Tokischa uneixen forces a Somos Iguales, una cançó que comença amb bastant bon peu però que acaba sent bastant desastrosa. En primer lloc pel drop, que suposo que la intenció era que recordés al de Taki Taki però es nota bastant que aquest cop no l'ha produït DJ Snake. I després amb els diversos samples que apareixen al llarg de la cançó que em tiren molt enrere.


El duo vallenc Figa Flawas estrena avui el remix del seu senzill Xuculatina amb què s'hi sumen The Tyets i Julieta. La versió original de la cançó forma part del seu àlbum debut Joves Tendres i és una de les cançons en català que més he escoltat enguany. I potser és precisament per això, que dec estar massa acostumat a la versió original, que aquesta nova versió de la cançó m'ha agradat però no tant com m'esperava.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada