2 de des. 2021

Ressenya: Abril

Divendres passat arribava a les plataformes digitals Abril, el nou EP del duo madrileny Delaporte. Arriba poc més d'un any després del seu segon àlbum Las Montañas i inclou un total de set pistes: quatre cançons originals i tres remescles.Les quatre cançons d'Abril recuperen l'essència del seu primer àlbum Como Anoche, més enfocat a la música dance i electrònica, cosa que m'agrada molt. Sincerament, Las Montañas no em va agradar massa i només he seguit escoltant un parell de les cançons que en formen part. Tot i així, s'ha de reconèixer que és totalment lògic que aprofitessin l'època de al Covid per poder experimentar amb nous sons sense la pressió d'haver de fer concerts amb aquestes noves cançons, encara que aquesta experimentació no m'acabés d'agradar tant com els seus anteriors projectes. Així que, tot i que trobo que és un pas en la bona direcció, haurem d'esperar al seu tercer àlbum de llarga duració per saber-ho del cert, perquè quatre cançons, al cap i a la fi són molt poques.

La principal diferènicia entre les noves cançons i les de Como Anoche o els seus EPs One i Uno, és que aposten per una espècie de fusió entre els sons electrònics i el pop-rock que funciona increïblement bé. La primera pista de l'EP, Desnudarnos Otra Vez, està més enfocada al pop rock, però els elements electròics també hi fan acte de presència, mentre que Krypotonita i Narciso estan més orientades a l'electrònica. A nivell temàtic, les quatre cançons també tenen un fil conductor molt clar, explicar una història de desamor.

La meva cançó preferida del projecte, i un dels millors llançaments dels últims mesos sota el meu punt de vista, és Droga Dura, l'únic senzill que n'havien avançat i que va arribar a les plataformes digitals el passat mes de juliol. Em sembla la més encertada pel que fa a la lletra, és super enganxosa i la produccioó també està molt bé. La remescla d'aquesta cançó que forma part de l'EP, signada per l'artista madrileny ODDLIQUOR, també m'ha encantat. Les de Narciso i Desnudarnos otra vez, que han fet VAN17NO6 i L'Voix respectivament tampoc no estan gens malament.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada