9 de juny 2014

Traducció: entrevista a John Chrsitian

Per el llançament de Next Level, John Christian i la discogràfica de Nicky Romero: Protocol Recordings porten dos videos: Un en format entrevista (El que he traduit) i un que ensanyarà el procés de creació dels seus temes (Que encara no l'han penjat).

NOTA: El text que no està en cursiva l'he afegit jo.
El primer tema sobre el que parla és sobre com li va anar l'any passat: "El 2013 va ser un any molt emocionant. Vaig poder col·laborar amb Nicky Romero a Still The Same Man i també vaig fer alguns remixes, per exemple a The Spark (Afrojack i Spree Wilson) i I Could Be The One (Avicii, Nicky Romero i Noonie Bao)."
Però també diu que no tot van ser col·laboracions i remixes. "També vaig llançar alguns temes en solitari com Flight 643 i Gunshot." Un altre punt a destacar són totes les actuacions que va fer "Aquest any també he pogut fer grans actuacions i també he pogut actuar als events de Protocol".
Però no tot és passat, així que la pregunta era obligada: Que espera d'aquest any 2014?
"El 2014 serà més emocionant encara. Tinc diversos llançaments preparats i ja he tret el meu primer senzill -Aquest any-: Next Level".
Acab dient que hi haurá la segona part del video.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada