1 de jul. 2014

Tracklist: Ariana Grande - My Everything

Ariana Grande - My Everything (2014) - 1000x1000Ja sabem quines cançons conformaran el proper àlbum d'Ariana Grande, anomenat my everything, que sortirà a finals d'Agost: el dia 25.
Comptarà amb les col·laboracions de Zedd, Iggy Azalea, Big Sean i The Weeknd, entre altres.
Comptarà amb una edició especial amb dos cançons exclusices (Les marcades amb *)

  1. Intro
  2. Problem (Feat Iggy Azalea)
  3. One Last Time
  4. Why Try
  5. Break Free (Feat. Zedd)
  6. Best Mistake (Feat. Big Sean)
  7. Be My Baby (Feat. Cashmere Cat)
  8. Break Your Heart Right Back (Feat. Childish Gambino)
  9. Love Me Harder (Feat. The Weeknd)
  10. A Little Beat of Your Heart
  11. Hands on Me (Feat. A$AP ferg)
  12. My everything
  13. They Don't Understand*
  14. Only One*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada