En els últims dies, Ava Max ha donat una sèrie de pistes que ens fan sospitar que la promoció del seu segon treball discogràfic està a punt de començar. I algunes no són precisament subtils. A continuació les repassarem totes.
Potser la més evident ha estat la seva imatge. No només pel fet que finalment hagi deixat enrere el pentinat asimètric que havia portat des del 2018 fins fa pocs dies, sinó per la importància que ha donat a aquest nou look a les seves xarxes socials. El fet de canviar d'imatge per tancar l'etapa associada a un disc i encertar-ne una de nova, associada a un nou treball discogràfic, és una cosa que la gran majoria d'artistes (femenines) fan en el món del pop. I, com ja hem dit, el fet que hagi donat tanta importància al seu nou look a les seves xarxes socials i assegurar-se que no passés desapercebut, fa sospitar que sigui exactament això el que ha fet Ava Max.
Si voleu alguna evidència més sòlida, en tenim més: A principis de mes, Ava Max publicava aquest tuit gens subtil, parlant de tancar etapes. La imatge que l'acompanya és una de les de la sessió de fotos pel llibret del seu àlbum debut , Heaven & Hell.
D'altra banda, l'autora de Sweet But Psycho serà la imatge de la nova campanya de Coca-Cola als Estats Units. Dilluns 21 de Febrer farà un concert virtual patrocinat per la coneguda marca de refrescos. D'una banda, sembla massa aviat per presentar nou material. Però, de l'altra, sembla que s fa una actuació així ha de ser per promocionar alguna cosa. En tot cas, podria ser per promocionar The Motto, la seva col·laboració amb Tiësto estrenada el mes de novembre que encara està pujant a les llistes de diversos països.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada