21 de març 2014

First listen: True (Avicii by Avicii edition)

1. Wake Me Up (Avicii by Avicii)
És el que abans coneixiem com Wake Me Up (Avicii's Speed Remix)

2. You Make Me
Versió totalment nova, sense rastre de l'enganyós piano de l'original. El drop recorda a una fusió entre el de la versió original i el de Wake Me Up!

3. Hey Brother
Comença amb una guitarra similar, però el vocalista és diferent. L'estructura, per que us feu una idea és com la remescla de Hardwell d'Alive: Inici de la cançó practicament igual (Bé, aquí hi ha una vocal diferent) sembla que va a la part programada de l'original, però no, va a una melodia breu per desembocar en un drop festivaler però melòdic. Sort que del remix que he esmentat només n'agafa l'estructura...

4. Addicted to you
Ja estava a l'EP de remixes, però m'encanta. M'agrada molt més que la versió original, tot i que a la segona estrofa el You Were flowing through my veeeeeeeins no queda bé del tot.

5. Dear Boy
Principi: La meva preferida del disc, i m'ha agrada igual o més.
Meitat: La base té timbres més bonics i les melodies.
Final: M'encanta!!!! Molt millor que l'original, i sense parts dubstep que sobren....

6. Liar Liar
Mateixa estructura que a la remescla de Hey Brother, però el resultat crec que queda millor,

7. Shame On Meç
Moltíssim millor que la original, el ritme de hip hop queda perfecte.

8. Lay Me Down
Molt accelerat, bastant pitjor que la original. El drop està bé, hauria estat millor sense la veu d'Adam Lambert, com a cançó nova. I aixó que la original és de les meves preferides del disc.

9. Hope There's Someone
Molt similar a la original, que, per cert, no m'agrada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada