20 de gen. 2014

Critiques dels singles de la setmana

Si continueu llegint, veureu la meva opinió sobre les cançons més destacades dels darrers 7 dies.

David Guetta feat. Skylar Grey - Shot Me Down
Avui ha sortit el nou single de David Guetta i com ja us vaig dir que m'imaginava és igual que Ain't a Party... en la part dolenta.
Ain't a Party tenia un enganxos riff de guitarra i una  estrofa molt bona, però després ja sortia la tornada, on Harrison no cantava, sino cridava i una part programada molt vista. Ara la part vocal, a càrrec d'Skylar Grey, no és bona. A més està treta de Bang Bang ( My Baby Shot Me Down), que van interpretar Cher i Nancy Sinatra (En dos versions diferent, no en duet). La part programada és la mateixa que a Ain't a Party, però a sobre queda malament.

Decepcionant


Jason Derulo - Stupid Love
M'ha agradat més que Talk Dirty (Actual número 1 de Flaix) i Trumpets, i més igual que The Other Side, el senzill del seu darrer àlbum, Tattoos, que més m'ha agradat fins ara. Bé això ara ha canviat. Em recorda una mica a Mirrors, de Justin Tmberlake, però Stupid Love m'agrada més.

No està gens malament


Shakira feat. Rihanna - Can't remember to forget you
M'ha decepcionat, però he que admetre que m'havia fet unes expectatives desorbitades.
Els tocs Reggae li queden molt bé, però les cançons de Rihanna en solitari em solen agradar.

Bona


Syn Cole feat. Madamme Buttons - Miami 82
Versió vocal d'un tema que vam coneixar ja fa unes setmanes, molt millor que la versió original i que la remescla d'Avicii. Els sintetitzadors, que comencent emulant un saxo, no hi ha cap moment que siguin estridents ni fora de lloc, cosa que sol passar. I molt.

Molt Bona


One Republic - Burning Bridges
Els One Republic, ja ens tenen acostumats a fer cançons que no em penedeixo de recomanar. Aquest Burning Bridges, no anava a ser l'excepció, però és fa llarga. Al minut 2: 54 on hi ha el solo de bateria, crec que es tindria que acabar.

Bona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada