27 d’oct. 2013

Sia és la portada del número de Billboard d'aquesta setmana

Aquesta és la portada de la Billboard d'aquesta setmana està coberta amb un paper. Darrera d'aquest paper s'hi amaga la cantant australiana Sia.
A que es deu aquesta portada tan extranya?

Es deu a la entrevista que hi ha a l'interior, amb la cantant i compositora australiana Sia, on assegura que no vol ser famosa, tot i que ha co-composat èxits enormes com Diamonds de Rihanna o Let Me Love Yo (Until You Learn to Love Yourself) de Ne-Yo.
O sigui que si sumem els senzills, composats per ella, la xifra arriba a més de 12 milions de cançons.
Últimament només fa cançons per a pel·lícules: The Great Gatsby (Kill & Run) o The Hunger Games: Catching Fire (Elastic Heart) o col·laboracions: Wild Ones (de Florida) o Titanium i She Wolf (De David Guetta).

*"M'ha anat millor del que m'esperava" assegura la cantant "És una mostra del poder de dir no".
La veritat és que quan fa 3 anys és va retirar de la seva carrera som a solista necessitava refer-me. "Tot el que volia era escriure per a estrelles de pop. (...) Era més infeliç durant la meva carrera solista i m'anava tornant malaltissa"
"Van preguntar-me si volia gravar Wild Ones repetidament durant quasi sis mesos. Primer vaig demanar que no posessin el meu nom. (...)"
"No em preocupo per l'èxit comercial" diu ella "Faig el que vull i comunico el que vull". Amb aquesta frase la cantant acabava l'entrevista.

Nota: A partir de * el text està extret de la revista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada