10 d’ag. 2013

Becoming Avicii (VEVO LIFT)


Des d'ahir a la tarda al canal d'Avicii podem veure un video anomenat Becoming Avicii (VEVO LIFT), on el DJ suec explica coses com d'on ve el seu nom.
El video està en anglès i no té subtitols, però a continuació, si apreteu a continuar llegint, el teniu traduït al català.


El DJ suec comença explicant el seu nom:
"El meu nom, Avicii, vol dir el lloc més proper a l'infern.
Al principi jo buscava quelcom completament diferent, i quan estava creant-me una pàgina a MySpace, el meu nom real ja estava agafat.
Ara m'encanta."

A continuació parla dels seus inicis en el món de la música:
"A la primera discoteca a la que vaig anar va ser a la que treballava el meu germà. Sempre m'ha agradat la festa"
"El meu primer intent de produir música va ser quan em vaig baixar un programa. Abans d'això mai abans havia provat de composar música."
"Hi havia un blog sobre música House. Jo el mirava sempre. Parlava de la darrera música.
Els hi vaig enviar les meves cançons, per si podien promocionar-me."
"El meu mànager em va trobar a Facebook i va dir que havia esoltat la meva música, i li havia aportat un munt d'idees bones.
En aquell moment vaig decidir que em volia dedicar al món de la música professionalment."
"Durant la meva carrera he estat envoltat d'un munt de bona gent: el meu mànager i tothom que em va donar suport des del principi. Crec que això és realment important."

El següent tema sobre el que parla és que al principi no sabia punxar:
"Quan Ash (el seu mànager) em va descobrir jo no sabia punxar.
Estava centrt en produir música, així que mai em vaig preocupar per actuar."
"No va ser gaire complicat aprendre'n. El que va ser més complicat va ser aprendre a transmetre a la gent. I la gent canvia molt en diferents parts del món."
"Quan no va quedar volta enrera, vaig començar a anra de gira."

Després parla de la seva primera actuació:
"La meva primera actuació va ser a Miami.
Jo obria la nit, així que em tocava punxar primer. Em vaig posar molt nerviós."

Els darrers temes són per a l'evolució de la música electrònica i els seus sentiments:
"La música electrònica ara és la més popular arreu del món. Ara és molt més que l'escena rave."
"No crec que hi hagi res tan èpic com veure centenars de persones cantant la teva música, o ballant-la alhora, com una ona.
Aquest sentiment no el trobaràs enlloc."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada